Polévka z červené řepy

Červená řepa je bohatá zásobárna vitamínů. Blahodárně působí na kardiovaskulární systém a také posiluje nervový systém. Je přínosem pro naše cévy, kosti, tkáně a kůži. Obsahuje kyselinu listovou, kterou především ocení nastávají maminky. A co víc, červená řepa nám dodává lepší náladu, tak proč si nepřipravit tuto vitamíny nabitou polévku.

Pečená krůtí stehna

Mnoho lidí krůtí maso moc při vaření nevyužívá a to je chyba. Krůtí maso je velmi vhodné při dietě a je snadno stravitelné. Obsahuje velké množství zinku a vitamínu B. Krůtí maso se hodí k jakékoliv přípravě ať už pečení, dušení či smažení. Náš recept na pečené krůtí stehno je téměř bez práce. Jako přílohu si dopřejte rýži.

Karamel, čokoláda a jablka

Září není jen období, kdy se žáci stresují z prvních písemek. Je to i období dozrávání posledního ovoce, které ještě zbylo na našich stromcích. Třešně, višně, broskve a meruňky už jsou bohužel minulostí, ale za to přišla na řadu jablka. Kombinace čokolády, jablek a karamelu je naprosto boží. Další recepty najdete i na mém instagramu @simonkaem

Dukátové buchtičky s krémem

Sladké a většinou velmi oblíbené dětské jídlo. Pojďte si s námi zavzpomínat na dětství a připravit si dukátové buchtičky s krémem. Ač se to nezdá příprava není nikterak složitá. Pokud máte domácí pekárnu tak to máte vlastně úplně bez práce. Kdo chce může si do vanilkového krému přidat i trochu rumu. U verze pro děti rum samozřejmě vynechte. Toto množství vystačí na dvě porce, pokud budete připravovat pro celou rodinu, množství určitě zdvojnásobte.

Cibulová polévka

Cibulové polévce se také říká uplakaná polévka :) Tato polévka je rychlá a levná. Když nevíte co zrovna vařit, tak vyzkoušejte tuto polévku. Určitě si pochutnáte. Má příjemnou nasládlou chuť. Část vývaru lze nahradit i bílým vínem. Výhodou toho je. že zbytek vína potom můžete dopít :D. My máme rádi cibulovou polévku jen tak s nastrouhaným sýrem. Kdo chce může si k polévce připravit zapečené bagety se sýrem. Přejeme dobrou chuť a co nejmíň slz.

Fit Míša řezy

Jako malá jsem přímo zbožňovala Míša řezy, které mamka opravdu umí ?. Jenomže jak často jsem je měla, přejedla jsem se nimi. Proto jsem po hodně dlouhé době vyzkoušela, akorát vytuněné. Nejsou plné cukru a zbytečných tuků. Tak se do nich pusťte. Inspirovala jsem se u msimonees (ig), recept jsem si ale upravila. Mě najdete na instagramu jako simonkaem.

Bábovka s chia a skořicí

Vynikající bábovka, kterou si můžeme dopřát klidně odpoledne ke kávě. Další recepty najdete na mém instagramu. Jsem tam jako @simonkaem.

Květákové placičky s mozzarelou

Květákové placičky jsou velmi oblíbené, ale pojďte si je připravit i trochu jinak a zdravěji. Díky tomu, že jsou tyto placičky upečené v troubě obsahují méně tuku. Aby placičky měly hezký tvar, používáme vychytávku, formičky na muffiny. Hotové placičky doplňte bramborovou přílohou či pouze zeleninovým salátem. Výborný je k tomu i například česnekový dip. Přejeme dobrou chuť.

Pečená treska v troubě

O tom, že jsou ryby zdravé, je všeobecné známé. Recept je jednoduchý a přitom velmi zdravý. Treska je připravena v troubě. Lze tuto rybu si dopřát jako lehkou večeři. Treska je pečená společně se zeleninou. Můžete použít cuketu, cibuli, papriku, lilek či rajče. Cokoliv nejdete v lednici či ve spíži můžete použít. Kdo chce můžete si dát rybu s bramborovou přílohou podle chuti.

Dýňové sušenky s čokoládou

Dny se pomalu zkracují, je déle tma a to nám připomíná, že už se blíží zima. Pojďte si zpříjemnit tyto dny, alespoň výbornými sušenkami. Zabavíme děti, když počasí zrovna nepřeje procházkám a hraní si venku. Dýňové sušenky jsou opravdu skvělé a v kombinaci s čokoládou Vás přímo okouzlí. Překvapte i návštěvu či rodinu, těmito sušenkami a budete mít zaručené úspěch. Přejeme dobrou chuť