Cuketový dortík

Léto je období, kdy nevíme jak využít každou další cuketu. Takže přicházím s nápadem na zdravý čokoládový dortík. Snad bude chutnat. Najdete mě i na FB stránce: https://www.facebook.com/zdravereceptyem/ nebo na instagramu: simonkaem. Hezký zbytek slunečného dne.

Tiramisu ve skleničce

Tiramisu patří mezi tradiční Italský dezert. Můžete si jej připravit jak do formy, tak i jednotlivé porce do skleniček. K přípravě tiramisu se používá mascarpone, který patří mezi krémový sýr. Tím získává mascarpone tradiční chuť. Recept je jednoduchý a opravdu svěží. Kdo chce může přidat do tiramisu i jahody, maliny či borůvky a získá tiramisu letní nádech.

Bublanina

Bublaninu s třešněmi, to je klasika, kterou známe. Zkuste si ji, ale připravit podle našeho receptu. Obsahuje mléčnou čokoládu, která se krásně doplňuje s třešněmi. Určitě tuto zajímavou kombinaci vyzkoušejte. Třešně jsou velmi přínosné pro lidské tělo. Jsou prospěšné při zánětech, paradentóze, upravují trávení a jsou výborné na zácpu. Třešně čistí játra i ledviny. Tyto sladké plody obsahují spoustu vitamínů a minerálních látek. Proto si je dopřejte nejen v této výborné bublanině, ale i samotné třešně jsou výborné.

Americké arašídové cookies

Už máte dost buchet, koláčů a dalších klasických moučníků? Připravte si podle našeho receptu americké arašídové cookies, nebo-li sušenky. Jsou nebezpečně jedlé a určitě zmizí rychle ze stolu. Receptů na cookies existuje řada, naleznete cookies s čokoládou, ořechy, mandlí, levandule a mnoho dalších, nebojte se experimentovat. Náš recept je na arašídové cookie, jelikož nám zůstal nadbytek arašídového másla, rozhodli jsme se recept otestovat a povedlo se, sušenky jsou krásně měkké a rozplývají se na jazyku.

Francouzský toast

Toasty jsou velmi oblíbená snídaně či večeře. Jednou z variant jsou toasty připravené na sladko. Francouzský toast si můžete připravit třeba o víkendu. Francouzský toast si můžete dopřát s jogurtem, medem, javorovým či datlovým sirupem a různým ovocem. Recept je velmi jednoduchý. Toast si můžete připravit jak z bílého či tmavého chlebu.

Domácí pizza z ovesných vloček

Milujete pizzu, ale nemůžete si ji dovolit, protože je moc kalorická.. Mám pro vás řešení, stačí se jenom podívat. Najdete mě i na instagramu. Jsem tam jako simonkaem.

Fit mrkváček s kokosovou náplní

Ideální snídaně nebo svačinka nabitá bílkovinami. :)

Fitness jablkový koláč z ovsenych vlociek

Potrebujeme: 110g vlociek, 50g vanilkovy protein(ak nemáte dajte 150g vlociek), 400ml vody, 2 vajcia, 150g bieleho jogurtu, štipka soli, škorica, 3 väčšie jablka, prášok do pečiva, tekutá stevia/med, kokosový olej na pomazanie plechu Postup: • jablka porezeme na kocky a dáme škoricu • vločky a protein zalejeme vodou a necháme vsiaknut •oddelime zltka a bielka, do bielok dáme štipku soli a vyslahame sneh •do zltok dáme steviu a pridáme do snehu •ak vločky zmakli?? Dáme jogurt, prášok, sneh a všetko premiešame •dáme do formy pomazanej olejom (20-23cm) a dáme do vopred predhriatej rúry • na vrch dáme jablka, dáme kus medu alebo posypeme trstinovým cukrom a kus jablka pritlacime • pecieme 30-40 minút na 180(pichneme sparadlom -keď sa nelepí je hotový) • najlepsi je ak sa nechá na noc v ladnicke Mlsaaaame zdravo :)) Viac jedál a recenzií hľadajte na IG @beluskyii

Zdravé čokoládové muffiny s arasidovym maslom

Ingrediencie(na 12 muffinov): 3 banány 1,5 hrnceka spaldovej muky (1hrncek-250ml) Jogurt(biely alebo vanilkovy) 1/2 hrnceka medu 1/2čl vanilkovy extrakt(nemusí byt) 2pl arasidoveho masla(smooth) 1 vajce Kakaovy prášok( dávala som od oka, podľa toho ako veľmi tmavý ho chcete) 1čl sódy bikarbóny Postup: Banány popucime, dáme med, arasidove maslo,jogurt,vanilkovy extrakt, vajíčko a mixujeme až kým sa nám všetko spolu nespojí. Pridáme muku, sódu bikarbónu, kakaový prášok a znova vymiesame a pomixujeme(ja som použila tyčový mixer). Do formy (na 12 muffinov) som si dala kosicky, ak nemáte potrite kokosovym olejom. Dáme rovnomerne do formy na muffiny, na vrch som dala plátky mandlí( môžete dať čokoľvek na ozdobu) a pecieme vo vopred predhriatej rúre 20-22 minút na 180stupnov( čas neviem presne?skusajte sparadlo a keď sa nelepi, it's done??) Potom nechajte aspoň 10 minút ešte vo forme, kým ich dáte von :) Mllllsajte zdravoo:) viac na IG @beluskyii

Zdrave Mango rezy

Receptik Cesto: 3 vajcia 1 ks prášok do pečiva 70g erythritol(ak nemáte trstinovy cukor) 90g spaldova múka alebo pomleté ovsené vločky 90ml rastlinné mlieko (dala som mandlove) 15g kakao Plnka: chcela som dať 500g tvaroh jemný, ale nemali, tak som improvizovala a dala 250g hrudkovitý tvaroh a 150g bieleho jogurtu+ sladidlo(flavdrops alebo stevia) a super to bolo? Želatína: 400ml mango džús 4 plátky želatíny alebo 1,5 balíka tortove želé Postup: Oddelime bielka a žĺtky. Bielka vyšlaháme s erythritolom na tuhý sneh a žĺtky vymiešame s múkou, mliekom a kakaom a praskom do pečiva. Ku kakaovej zmesi zľahka primiešame sneh z bielkov. Cesto vylejeme do vymastenej formy(použila som kokosový olej, forma s rozmermi 24x24cm). Pečieme približne 20 minút na 180stupňov.(Zas neviem presne ?). Medzitým si spravíme plnku- tvaroh pomixujeme s jogurtom a sladidlom. Ak by ste mali riedky jogurt dajte viac tvarohu alebo menej jogurtu. Podľa potreby, ma to byt hustejšie. Plnku natrieme na vychladnutý korpus a dáme zatiaľ do chladničky a pripravíme želatínu. Želatínu pripravíme tak, že do malého hrnca vlejeme džús, privedieme k varu a pridáme tortove želé. Odstavíme, kým kus schladne a vylejeme na koláč. Dáme stuhnúť a vychladiť do chladničky na pár hodín. Mlsaaaame zdravšie a stále chutne predsa ?❤️ Od @beluskyii