Lívance bez kynutí

Pojďte si s námi připravit zdravější verzi lívanců. Lívance bez kynutí jsou připravené rychle a pochutná si na nich celá rodina. Díky celozrnné mouky a ovesným vločkám jsou lívance zdravější variantou snídaně. Děti zaručené ocení.

Lívance

Lívance jsou vlastně obdobou palačinek. Jejich složení může mít různou podobu. Nejčastěji obsahují mouku, vejce, mléko, jogurt, prášek do pečiva apod. Je nespočet mnoho kombinací. Lívance ocení především děti, kterým můžete udělat netradiční nedělní snídani.

Čočkový salát

Luštěniny jsou zdraví prospěšné, ale nedopřáváme si jich tolik kolik bychom měli. Zkuste si připravit s námi vitamínový salát plný vlákniny. Čočkový salát Vás může mile překvapit.

Těstovinový salát

Lehký těstovinový salát oceníme především v teplých letních měsících, kdy nás příjemně osvěží a přitom zasytí. Není na něm nic složitého a můžeme využít zeleninu, která se nachází v našich lednicích. Těstovinový salát můžeme podávat i jako přílohu.

Salát z čerstvé červené řepy

Červená řepa obsahuje spoustu významných látek. Je známá pro vysoký obsah železa. Je nositelkou vitamínu C a také kyseliny listové. Připravte si s námi svěží salát plný vitamínů. Krásně Vás osvěží a hodí se jen tak s chlebem a nebo ho můžete podávat jako přílohu k masům apod. Salát z čerstvé červené řepy je snadný.

Dušená mrkev brambory

Mrkev patří mezi naši nejdostupnější kořenovou zeleninu. Obsahuje spoustu vitamínů, minerálů a stopových prvků. Je bohatá i na vlákninu. Mezi nejznámější složku mrkve patří beta-karoten. Mrkev můžeme dusit či vařit. Mezi nejznámější patří dušená mrkev. Dušená mrkev se podává nejčastěji s bramborem. Recept je opravdu snadný.

Velikonoční perníčky

Perníčky se nepečou jen na Vánoce, můžete si je dopřát celoročně. Velikonoční perníčky můžete darovat třeba koledníkům a nebo jen tak na sváteční stůl pro případné hosty. Nezapomeňte si je připravit s dostatečným předstihem, jelikož perníčky potřebují uležet.

Velikonoční nádivka

Velikonoční nádivka se připravuje podle tradice zejména na Bílou sobotu a měly by obsahovat čerstvé bylinky, které mají za symoboliku začínající jaro. Náš recept na velikonoční nádivku je jednoduchý a všechny suroviny běžně dostupné.

Špenátová polévka

Špenát je listová zelenina, která obsahuje mnoho cenných živin a vitamínů A,B. Když se vysloví špenát tak si představíme třeba z dětství Pepka námořníka a mnoho dalších. Připravte si s námi podle receptu špenátovou polévku. Špenátová polévka má krásně zelenou barvu a můžeme ji zjemnit zakysanou smetanou.

Guláš z trouby

Receptů na guláše existuje velká množství, ale ten náš je téměř bez práce. Všechno dáme do trouby a za 90 minut máte hotovo a můžete podávat. Takový guláš z trouby můžete podávat s chlebem, těstovinami, rýží, knedlíkem a výborné jsou i krokety.